Csapatról

Alapítás, csapatfőnök, versenyzőink

Csapatunk, a Gender Racing Team:

Egyletünk több mint tíz éves múltra tekint vissza. A csapatsorrend fogalma ismeretlen, a hangulat családias és barátságos, így a maximális odaadás és a Fair play természetes.

Legfőbb célunk a versenyzés mellett a fiatal tehetségek felkutatása, ehhez a megfelelő szakmai háttér és a felszereltség rendelkezésre állásának biztosítása.

Gépeink Formula Renault 2000 típusú, hatsebességes szekvenciális váltóval szerelt, világszinten népszerű versenyautók, 480 kg össztömegük mellé 200 le teljesítmény dukál. A jó konstrukciónak köszönhetően nem csak hazánkban, de a világ számtalan országában használatosak – elsősorban a World Series by Renault névre hallgató sorozat a Formula 1 előszobájának is tekinthető neveldéjében.

 

Tóth Gender Tamás – A csapatfőnök:

Gyermekkori szenvedélyből munka és elhivatottság: Tóth Gender Tamás, a Gender Racing Team csapatvezetője igazán szerencsésnek mondhatja magát, hiszen amiről a legtöbben álmodnak, az számára a mindennapi életet jelenti: a szerelem egyben a munkája is.

A Gender Racing Team fő motorja több mint egy évtizede űzi ezt az „ipart”, a történet messzire nyúlik vissza, hiszen Tamás már jó ideje szerves része a honi autósport világának, saját csapatával is.

Elmondása szerint versenyautóba nem ül, mert etikailag nem férne össze számára a két pozíció, annál inkább, mivel a saját versenyzőivel, ergo a barátaival kellene megmérkőznie minden egyes versenyen.
Szerencsésnek tartja magát, mert azzal foglalkozhat, amit szeret. Több munkája is volt már, de mint mondja, azok jönnek és mennek. De az autósport örök!

 

Gyuricza Péter – A sportmenedzser:

Tamással íródó közös történetük kezdete még 2005-re nyúlik vissza. Ekkor Péter még aktív sportolóként a Supercart sorozatban versenyzett, de már kacsingatott hazafelé… Tett még egy kitérőt a gyorsasági motorsportban, melynek végeztével felhagyott az aktív versenyzéssel. Pilóta létére a menedzseri feladatok sem álltak tőle távol sohasem, így örömmel mondott igent egykori csapatfőnöke hívó szavára, segítve csapatunk, a Gender Racing Team munkáját. Péter nagyban hozzájárult a jelenlegi szponzori hátterünk felkutatásában, amely meghatározó elemként létfontosságú az innovatív működtetéshez. Szép sportdiplomáciai sikerként szerepvállalásának köszönhetően a Pannónia Ring ma már meghatározó állomásként bekerült a Magyar gyorsasági bajnokság versenynaptárába, tovább színesítve az izgalmas szériát.

 


Versenyzőink:
Eszenyi László

Csodálatból valóság. Eszenyi László érdeklődve nézegette a pályán versengő autókat, és felmerült benne a gondolat, talán ez lesz, amit csinálni akar. Addig - addig foglalkoztatta a látvány, míg egyszer egy Formula Estonia 21 - ben kapta magát és próbált körbeérni a Hungaroringen. Innen már nem volt visszaút… Környezetéből több személy is megkérdezte, miért pont a formaautózás, miért nem a hazánkban oly népszerű rally? Válasza egyszerű:

Igazából e sportban képes kiteljesedni, az áhított kategóriában!

A pályán folyamatosan határokat feszegetni, nincs ennél jobb érzés számára. A siker íze sem ismeretlen László előtt. Elszántságát tükrözi kemény munkája: állandóan azon dolgozik, hogy újra és újra dobogón állhasson!

Hatalmas rutinjával a csapat emblematikus tagja, alappillére.

Rónai Tamás

Szemtelenül fiatal - mégsem zöldfülű. Rónai Tamás korát meghazudtoló személyiség: Sem a pályán, sem a pálya szélén nem lehet zavarba hozni.

Az autósport egészen kiskora óta az élete része, hat évesen már gokart volánja mögött töltötte minden idejét. Az első sikerek, bajnoki címek sem várattak sokáig magukra.

A fejlődéstől ösztönözve, és lehetőséget kapva a Gender Racing Team versenyzőjeként gyermekkori álma valósult meg, hiszen megkezdhette Forma autós karrierjét. Gyorsan tanul, remekül alkalmazkodik. Ennek köszönhetően rögtön az első, „újonc” szezonjában a kategória győztesévé lépett elő.

Idei cél: Mindezt megismételni!


A versenyautóról

Alapadatok, paraméterek, tudnivalók versenyautónkról

Formula Renault 2000

 

Csoport / géposztály E csoport / E-2000
Karosszéria felépítés Szénszál monocoque, üvegszál erősítésű karosszériaelemek
Motor konstrukció F4 RS
Hengerűrtartalom 1998 cm3
Nyomatékváltó felépítése 6 fokozatú szekvenciális
Hajtás hátsó kerékhajtás
Első felfüggesztés nyomórudas, egy rugóstag
Hátsó felfüggesztés nyomórudas, két rugóstag
Fékrendszer 4 dugattyús féknyergek, 274 x 17,5 mm, hűtött tárcsák
Keréktárcsa / gumiabroncs OZ, magnézium, központi rögzítés, Michelin gumiabroncs
Hossz / szélesség 3810 / 1675 / mm
Nyomtáv elől / hátul 1434 / 1318 mm
Tengelytáv 2645 mm
Versenykész súly 480 kg
Biztonság 6 pontos biztonsági öv; biztonsági gumi üzemanyagtank, kapacitása: 38 l; beépített tűzoltó rendszer; bukócső; kivehető kormánykerék; LED esőlámpa

Szponzoraink

Csapatunk nem létezhetne hűséges támogatóink nélkül:

 

×